Emotia primirii unui trofeu GPeC 2018
Emotia primirii unui trofeu GPeC 2018

Stateam cu sufletul la gura, alaturi de Luciana, intr-o sala grandioasa, cu aproape 800 de alti oameni, toti asteptand inceperea galei de premiere de la GPeC 2018 – Cel mai important Eveniment E-Commerce din Romania.

Parca nici nu am simtit cand a trecut timpul si Andi Moisescu, gazda evenimentului, a luat plicul auriu de pe pupitru si a chemat-o pe Andreea Moisa pentru a inmana premiul dedicat celui mai bun magazin online din categoria Alimentare & Bauturi. S-au strans atatea emotii in acele cateva secunde cat Andreea a desfacut plicul, incat parca nici nu am auzit numele Ana Pan. l-am citit pe ecranul ce anunta punctajul din categorie.

Atunci cand am ajuns pe scena sa ridic premiul, cu vocea tremurand am reusit sa multumesc tuturor colegilor mei care au ajutat sa primim acest premiu. Moment in care am fost cuprinsa de o emotie si mai mare si o bucurie imensa gandindu-ma la cata munca sta in spatele unui astfel de magazin online.

De la tot ce inseamna site-ul (grafica, structura, fotografii, descriei ale produselor, sectiuni, articole de blog si pagini ale noilor concepte Ana Kids si Ana Couture), platforma prietenoasa din punct de vedere UX si pana la o comunicare deschisa ale colegelor noastre in frunte cu Luciana care coordoneaza cu succes acest traseu al comenzii de la client pana la noi, totul este muncit intens si cu drag. 

Insa munca si pasiunea nu se opresc aici. Comenzile ajung la colegii nostri din Productie, la Sefii de Sectie care verifica, centralizeaza si trimit comenzile colegilor de la Cofetarie, Patiserie sau celor din Laboratorul de Design. Toate deliciile se pregatesc apoi de catre colegii nostri, Maestri Patiseri si Cofetari, care pun mare pret pe detaliile specifice ale comenzilor. Produsele noastre se fac manual, asa ca fiecare comanda trece prin mainile dibace ale acestor creatori de delicii.

Comenzile sunt apoi ambalate cu grija si trimise mai departe catre colegii nostri de la Logistica. Ei deja au stabilit traseele comenzilor. Pe cele cu livrare masinile noastre le vor duce exact atunci cand trebuie la cei care le vor devora la o petrecere, la o aniversare, la o sedinta la office sau de o sarbatoare.

Comenzile cu ridicare dintr-unul din shop-urile noastre sunt preluate dimineata de colegii nostri din shop-uri, care mai apoi ii intampina intotdeauna pe clienti cu zambetul pe buze si pachetul cu delicii pregatit.

Noi la Ana Pan suntem ca o familie, asa ca aceasta reusita o vedem din perspectiva intregii noastre familii si acest premiul il impartim cu drag, exact ca pe un tort in seara de Revelion.

Este al doilea an cand participam la aceasta competitie, anul acesta concurand cu cele 95 de magazine online inscrise in competitie. Timp de peste 6 luni am trecut prin cele 200 de criterii de evaluare in 2 etape diferite de timp si de un Juriu format din peste 25 de experti in E-Commerce si Marketing Online. In timpul competitiei am primit cele doua rapoarte de audit complet si recomandarile Juriului atat pentru Mobile, cat si pentru Desktop! Anul acesta, ca o noutate, am dezvoltat versiunea de Mobile a site-ului nostru, astfel incat sa fie mult mai usor sa dai o comanda direct de pe mobil, in doar cateva click-uri.

Eu sunt Teodora si, alaturi de Luciana si toti colegii din Ana Pan iti multumim ca ne-ai citit povestea si ne-ar placea sa o spui mai departe familiei si prietenilor tai, la o prajitura comandata online pe www.anapan.ro