REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “Giveaway Ziua Internațională a Ciocolatei – w. Ana Baking Co.”
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “Giveaway Ziua Internațională a Ciocolatei – w. Ana Baking Co.”
  1.    Organizatorul campaniei

(1) Campania este organizată de către Societatea Ana Pannumită în continuare “Organizatorul”.

(2) Participanții la Campanie sunt obligați să respecte termenii şi condițiile prezentului Regulament (denumit în continuare „Regulamentul”).

(3) Regulamentul este disponibil gratuit pe toată durata Campaniei, în secțiunea de Regulament de pe pagina de internet https://www.anapan.ro/content/noutati-anapan/ a www.anapan.ro si preluat pe pagina de Instagram a Bucuresti Mall - Vitan si Ana Baking Co (https://www.instagram.com/anabakingco/ ) (https://www.instagram.com/bucurestimallvitan/),  precum și la sediul Organizatorului menționat la art. 1.

(4) Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, informând în prealabil potențialii participanți, cu minim o zi lucrătoare înainte de data intrării în vigoare a modificărilor prin publicare pe pagina https://www.anapan.ro/content/noutati-anapan/

 

2. Durata de desfășurare a Campaniei

(1) Campania se derulează exclusiv online, pe pagina de Instagram a Bucuresti Mall – Vitan (https://www.instagram.com/bucurestimallvitan/).

(2) Campania se va derula în perioada 02.07.2022 (începând cu ora 10:00 a.m) – 06.07.2022 (inclusiv, pana la ora 23:59).

(3) După data încheierii Campaniei, Organizatorul nu mai are nici o responsabilitate şi nu îşi mai asumă nici o obligație în legătură cu orice circumstanță care ar putea eventual conduce la concluzia actualității sau continuării Campaniei.

 

3. Condiții de participare și produsele incluse în Campanie

(1) La această Campanie poate participa orice persoană fizică (denumită în continuare „Participant”) care are domiciliul sau reședința în România și vârsta minimă de 18 ani împliniți la data începerii Campaniei.

(2) Pentru a se înscrie în Campanie, Participanții se obligă să urmeze procedura descrisă la art. 4

(3) Nu sunt eligibili pentru a participa la campania promoțională angajații Organizatorului, angajații agențiilor implicate și nici membrii familiilor acestora (copii, părinți, frați/surori, soț/soție).

(4) Participanții îşi asumă întreaga responsabilitate pentru corectitudinea şi veridicitatea informațiilor (inclusiv a datelor cu caracter personal) transmise Organizatorului, acesta neasumându-şi nicio responsabilitate pentru informațiile şi datele inexacte şi/sau pentru declaraţiile mincinoase şi nici pentru consecințele ce decurg ori ar putea decurge din astfel de declarații. Câștigătorul care declară/transmite informații/date eronate/false pierde calitatea de câștigător.

(5) Organizatorul nu îşi asumă nicio răspundere decurgând din acordarea vreunui premiu, inclusiv cu privire la plata oricăror daune sau a oricărei alte pretenții de orice natură legate de vreun premiu. Câștigătorii îşi asumă răspunderea pentru acceptarea premiilor, Organizatorul neasumându-şi nici un fel de responsabilitate pentru orice eventuale consecințe născute în urma acceptării premiului sau în legătura cu aceasta.

(6) Nota: o persoana se poate inscrie o singura data in concurs

 

4. Mecanismul Campaniei

(1) Pentru a participa la Campanie, Participantul trebuie sa îndeplinească următorii pași:

(2) Follow @bucurestimallvitan si @ anabakingco

(3) Tag persoanelor alături de care ar mânca la orice oră ciocolată

(4)  Opțional share in sectiunea de stories a acestora

 

5. Premiile acordate

(1) Premiile acordate prin tragere la sorti constau in : Invitatie Family – 4 felii de tort si 4 bauturi reci cu ciocolata

 

*Valoare totala a premiilor este de 152 lei

 

(2) Premiile se înmânează exclusiv castigatorului si nu este posibilă înlocuirea premiilor cu contravaloarea acestora în bani sau alte beneficii.

 

6. Desemnarea și validarea câștigătorilor

(1)   Un Participant poate câștiga un singur premiu în cadrul Campaniei.

(2)   Stabilirea câștigătorilor se va realiza prin tragere la sorți care va avea loc pe data de 07.07.2022. Tragerea la sorți se va realiza prin intermediul site-ului https://app-sorteos.com, extragerea fiind înregistrată video de către Ana Baking Co.

(3)   Fiecărui participant i se va atribui un număr, extragerea efectuându-se aleator, în mod electronic, prin intermediul site-ului https://app-sorteos.com.

Înregistrarea video va fi păstrată un termen de minim 30 de zile lucrătoare de la încheierea tombolei.

(4)   Se va extrage 1 (un) câștigător și 3 (trei) rezerve aferente premiului.

(5)   Organizatorul se obligă să contacteze câștigătorul printr-un mesaj privat pe platforma online Instagram, iar in cazul in care câștigătorul nu răspunde la 3 (trei) mesaje succesive în decurs de 24 de ore, câștigătorul în cauză este invalidat si va fi contactată prima rezervă extrasă. În cazul în care – după aplicarea procedurii de mai sus – și prima rezervă este invalidată, se procedează la contactarea celei de-a doua rezerve până la epuizarea celor 3 rezerve extrase.

(6)   Câștigătorii validați vor fi invitati sa isi ridice premiul din cafeneaua Ana Baking din Bucuresti Mall – Vitan, (Calea Vitan, Nr. 55 – 59, Sector 3, Bucuresti, zilnic, in intervalul orar 10:00 – 22:00, pana in data de 17.07.2022. Castigatorul premiului trebuie sa faca dovada ca este titularul contului de Instagram de pe care a aplicat la Concurs, respectiv sa poata accesa contul sau personal, unde se afla postarile care privesc inscrierea sa in Campanie si mai ales existenta mesajului privat pe care l-au primit de la Organizator, folosind numele sau de utilizator si parola, prezentand mesajul prin care este anuntat castigator reprezentantilor Organizatorului. Castigatorul va prezenta in momentul ridicării premiului actul de identitate și va semna documente aferente recepționarii premiului.

(7)   În cazul în care premiul nu va putea fi înmânat câștigătorului și nici rezervelor selectate,  din motive independente de Organizator până la data de 17.07.2022, premiile rămân în posesia Organizatorului și nu vor mai fi datorate de către acesta, iar câștigătorii respectivi pierd drepturile rezultate din calitatea de câștigător.

 

7. Prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul Campaniei

(1) In cadrul prezentei Campanii nu se colecteaza date cu caracter personal, dar se acceseaza date cu caracter personal aflate in platforma Instagram (informatii disponibile in profilul digital al participantilor) precum si date de jurnalizare digitala (data si ora inscrierii in Campanie asociate unui cont participant).

PRIN PREZENTUL REGULAMENT SE ATRAGE ATENTIA, CA DATELE PERSONALE ALE PARTICIPANTILOR PRECUM SI ORICARE SI TOATE POSTARILE FACUTE PUBLIC PRIN PLATFORMA INSTAGRAM NU SUNT SUB/IN CONTROLUL ORGANIZATORULUI, ELE FIIND IN CONTROLUL PERSONAL, EXCLUSIV SI ABSOLUT AL DETINATORILOR PLATFORMEI/CANALULUI INSTAGRAM, MOTIV PENTRU CARE DATELE SUNT SUPUSE RISCULUI DE ACCES / TRANSFER / MODIFICARE, INDEPENDENT DE VOINTA SI CONTROLUL ORGANIZATORULUI SINGURII RESPONSABILI DE ORICE ASTFEL DE INTERVENTII SUNT PARTICIPANTII SI ADMINSTRATORII PLATFORMEI INSTAGRAM.

PRIN INSCRIEREA IN CONCURS, ACCEPTUL DE PARTICIPARE CONFORM PREVEDERILOR PREZENTULUI REGULAMENT ESTE CONSIDERAT IMPLICIT.

 (2) În vederea desfășurării Campaniei, Organizatorul menționat la art. 1 va prelucra în calitate de operator datele cu caracter personal ale participanților.

(3) Datele de contact ale Operatorului menționate la art. 1 pot fi folosite pentru a adresa nelămuriri și pentru exercitarea drepturilor de către persoanele vizate.

(4) In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanți următoarele categorii de date cu caracter personal: nume/pseudonim folosit în cadrul rețelei Instagram,.

În ceea ce privește Câștigătorii validați, Operatorul colectează și prelucrează următoarele date cu caracter personal: Seria si NR C.I, nume si prenume, adresa de domiciliu pentru acordare premiu. Aceste date vor fi colectate și stocate exclusiv în cazul câștigătorilor pentru ca Operatorul sa poată evidenția contabil acordarea premiilor și a dovedi acordarea acestora.

(5) Scopul prelucrării. Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator în vederea organizării și derulării acesteia, desemnării și validării câștigătorilor, precum și atribuirii premiului și îndeplinirii obligațiilor financiar-contabile ale Operatorului.

(6) Datele vor fi prelucrate in scopul interesului legitim al Organizatorului pentru derularea Campaniei promoționale și pentru îndeplinirea obligaţiilor legale ce îi revin, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a eventualelor anexe la acesta. Înscrierea participantului (persoană vizată) în Campanie implică prelucrarea datelor cu caracter personal.

(7) Cu privire la datele cu caracter personal ale câștigătorului pentru evidența contabilă a   Organizatorului, acestea vor fi stocate, conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă timp 10 (zece) ani de la data încheierii exercițiului financiar în care a avut loc predarea premiului.

(8) La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare.

(9) Drepturile persoanelor vizate

În vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, participanții – în calitate de persoane vizate - au următoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimțământului cu privire la prelucrare, în orice moment, fără ca aceasta să afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia, datele urmând a fi șterse conform cererii persoanei vizate și cu respectarea prevederilor legale aplicabile;

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal

(v)  dreptul la restricționarea prelucrării;

(vi) dreptul de a se opune prelucrării, exceptând cazul in care dispoziții legale prevăd contrariul;